OVO O JEAN MICHELU NISTE ZNALI! ‘Umro je gotovo istodobno kad i pjevač kojeg je volio više od svega’

2019-01-26

Ne možemo reći da se Lyliane Fournier, majka poginulog francuskog heroja Jean Michela Nicoliera, za naš portal prisjetila svog sina. Ona neprestano misli na njega. I neprestano plače...

O njegovim vojničkim danima u Vukovaru detaljno je upoznata, no toga se slabo dotiče. O Jean Michelu, sasvim jasno, priča isključivo kao majka:

"Odrastao je uz mene i dvojicu mlađe braće. Obzirom da sam bila samohrana majka, na neki način je preuzeo očinske obaveze i brigu o dječacima, iako je i sam bio dijete. Bili smo neopisivo bliski. Preuzimao je odgovornost čak i kada nije trebao, jer je Jean Michel bio takav... Slabijima je bio pri ruci, a to je i jedan od razloga zašto je otišao u Hrvatsku", doznajemo od majke francuskog dragovoljca koja se prisjetila najtežih dana u njezinom životu:

Kad je doznao da je Jean u HOS-u, moj brat je od mene okrenuo glavu

"Nakon što je otišao, osim brige za njegov život, brinulo me nerazumijevanje okoline. U Francuskoj je HOS plasiran kao fašistička postrojba pa je zbog toga moj rođeni brat okrenuo glavu. Nije vrijedilo objašnjavati tko i zašto širi takve informacije, bilo je to političko pitanje i ja sam bila nemoćna. A onda se dogodilo ono najgore što se moglo dogoditi. Izgubila sam ga a zajedno s njim nestao je i veliki dio mene", kazala je Lyliane brišući kotrljajuće suze.

Naša sugovornica koja odaje dojam obrazovane i načitane osobe, to i potvrđuje riječima kako joj je čitanje najveća strast te kako ni sama ne zna broj pročitanih knjiga, no:

Jean je puno čitao

"Otkad je moj sin umro, potpuno sam se zapostavila u tom smislu. Ne mogu se koncentrirati jer me i čitanje podsjeća na njega. Jean Michel je strastveno volio knjige. Sve ga je zanimalo, u sve je ulazio studiozno! Ljudi se čude kako je jedan Francuz u trenutku kada njegova zemlja nije podupirala Hrvatsku, odlučio stati u njezinu obranu. On je sve detaljno proučio i duboko analizirao. Kada je shvatio tko je žrtva, a tko agresor, u njemu je proradio onaj njegov urođeni instikt - da brani slabije".

Mozart i Freddie Mercury - njegove dvije strasti

Osim što je puno čitao, Jean Michel je jako volio glazbu. Gotovo da je za nju živio:

"I tu je pokazao svoju široku lepezu interesa. Obožavao je Mozarta i često ga je slušao. No, više od svega volio je grupu Queen", prisjeća se Lyliane i konačno pokazuje osmijeh:

"Kako ih je glasno slušao... Znate, Freddie Mercury mu je bio idol. I upravo je nevjerojatno da su umrli gotovo istodobno, u razlici od samo dan ili dva", kazala je Lyliane čiji su osmijeh opet zamijenile gorke suze.

Objavio; https://www.dnevno.hr/

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti