Kako moliti za druge i oprostiti drugima

2019-01-14

Kako moliti za druge - ukratko

Prvo uzmi Isusa za ruku i u duhu idi k toj osobi. Obrati joj se s imenom.

1. Oprosti ti meni - što te nisam razumjela, što o tebi mislim negativno, što sam te povrijedila, što sam te ogovarala, što te nisam uvažavala.

2. Opraštam ja tebi - opraštam ti sve tvoje uvrede, sve nepravde koje si mi nanijela, sve grube riječi, tvrdoglavost, nestrpljivost. Ne osuđujem te više. Nema više nikakve osude u meni protiv tebe. Neću više nikada o tebi govoriti i misliti negativno.

3. Dubine tog čovjeka vole mene. Moje dubine vole tog čovjeka.

4. Zavoli tu osobu - ne djela čovjeka, nego čovjeka. Stvori sućut za tu osobu, zavoli dušu tog čovjeka.

5. Zahvaljuj Bogu za tu osobu

6. Moli Božji blagoslov da se spusti na tu osobu

don Tomislav Ivančić

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti