Jurišića Za Predsjednika: U boj, u boj za narod svoj!

2019-02-07

Kada budete davali potpise za moju kandidaturu, moći će te vaš potpis dati samo meni, ne i nekom drugom kandidatu, jer tako piše u zakonu, dakle, morat će te se točno odrediti želite li na predsjedničkim izborima glasovati za mene; ima još dovoljno vremena, da razmislite, ja sam čovjek izvan ovog korumpiranog i đavoljeg sustava, preko 20 godina sam u politici i nisam uzeo niti lipe, ništa u politici nisam zaradio jer nisam išao zaraditi nego služiti svom narodu. +++ Ja sam kandidat Hrvatske desnice čije je biračko tijelo hrvatsko domoljubno biračko tijelo koje je 1990. na prvim izborima porazilo Račanov SKH-SDP. Kao kandidat za Hrvatskog predsjednika radit ćemo na hrvatskom zajedništvu cijele Domovine od sjevera do juga i hrvatskog iseljeništva s domovinskom Hrvatskom od Drave do Jadrana+++Mi Hrvati smo Božji izabrani narod, i Hrvatska povijest je slavna, i stara preko 1.500 godina, prva hrvatska država bila je Velika Hrvatska 450. godine nakon Krista u području između Gdanjska (Danzig) i Krakova, Leipziga i Kijeva, da bi Hrvati razbili opsadu Carigrada u 7. stoljeću, i osnovali još jednu hrvatsku državu, ovaj puta na jugoistoku Europe, koja je 10. travnja 1941. godine bila obnovljena, ne kao Velika Hrvatska nego kao minimalna Hrvatska, obranjena od partizana i četnika+++Kao Hrvatski predsjednik pozivam roditelje, da svoju djecu ne šalju na ekskurziju u Spomen-područje Jasenovac, bojkotirajte Jasenovac, ako je zagrebački nadbiskup Josip kardinal Bozanić pristao na Jasenovački mit u službi "nečastivog", ne morate vi niti vašu djecu izlagati lažima koje ih čine nesretnima. Čak i da škole vode učenike na Goli otok radi edukacije o komunističkim zločinima, a ne vode ih niti tamo postoji spomen-područje, što govori o brutalnoj manipulaciji vlasti Republike Hrvatske prema vlastitom stanovništvu, ne treba djecu voditi u Jasenovac gdje nema stratišta, i gdje je jedino pobijena hrvatska ustaška vojska žrtve komunizma Andrije Artukovića koji je govorio istinu na političkom procesu u Zagrebu gdje su mu se smijali, a danas se mi slatko smijemo njima, jer tko se zadnji smije, najslađe se smije, i partizanski komunisti i njihovi duhovni i krvni potomci će doživjeti nezavisnu hrvatsku državu.


Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti