Intervju Viteza,heroja i general-bojnika Alije Šiljka !

2019-02-06

O HRVATIMA MUSLIMANSKE VJEROISPOVIJESTI

"Muslimansku nacionalnost stvorile su srbokomunističke vlasti: pripadnicima muslimanske vjeroispovijesti nije bilo omogućeno da se izjašnjavaju kao Hrvati: odmah bi im bila prilijepljena etiketa ustaša. Kao Srbi, oni se nisu htjeli izjašnjavati i tako su postali Muslimani. Meni se religiozno određivanje naroda čini besmislenim. Neka Muslimani budu Bosanci, ili Bošnjaci, ovi drugi neka su Slavonci, Dalmatinci, Istrijani, neka jednu budu islamske, a drugi katoličke ili pravoslavne vjeroispovijesti, ili, ne daj Bože, neka svi budu ateisti, ali - svi su oni Hrvati koji treba da žive u jednoj državi koja se zove Hrvatska, i čije su granice između Sutle i Drine."

O BOSNI I HRVATSKOJ

"Moramo biti zajedno ili nas neće biti. Drina je naša granica ili naša grobnica."

O HDZ I STJEPANU KLJUJIĆU

"Kada je zaživjelo višestranačje u BiH činilo mi se da je HDZ prava stranka za mene, jer se govorilo da će se Hrvatska braniti na Drini (Brozović), da će hrvatska barjak biti na Romaniji (Đodan), i ja sam vjerovao i njima i Tuđmanu. Osim toga, ogroman broj Muslimana je pristupio HDZ-u, i na samoj konvenciji u Sarajevu od 6500 prisutnih bilo je najmanje 2500 Muslimana. Nakon Perinovićeva pada, a i kada se vidjelo da toliki broj Muslimana ne odgovara nekome u Zagrebu, zamrznuo sam svoje aktivnosti u HDZ-u. Dok smo Perinović, naši suradnici i ja mjesecima u ilegali radili na organiziranju HDZ-a, riskirajući da nas srpske javne i tajne policije pobiju, Kljujić je pisao stvari koje su cenzurirali Duraković i ostali izdajnici. Kada smo ga zamolili da napiše nešto o našoj stranci, rekao je: 'Ne, nemojte mene, nazvat će me ustašom i izgubit ću posao', da bi poslije, kada je Perinović skinut, što su uradili spletkari, karijeristi i preobučeni komunisti, rekao u jednom intervjuu za TV da je on 'hadezeovac od rođenja!'."

Napomena: Stjepan Kljujić radio je od 1965. do 1971. kao novinar Oslobođenja, a od 1971. kao sarajevski dopisnik zagrebačkog Vjesnika. U razdoblju od 1990. do 1992. obnašao je dužnost predsjednika HDZ-a BiH.

O HSP

"Kada je HSP počela razvijati svoje aktivnosti u Herceg Bosni pristupio sam, jer je to jedina stranka koja je izašla na Drinu, održala tribine i istinski širila hrvatsku misao, dok HDZ tamo nije održao nijedan skup ili tribinu. Čelništvo HSP je shvatilo da se Hrvatska ne brani iz Banskih dvora, ili u Sisku, već na Drini, pa su i svoje aktivnosti u posljednjim mjesecima koncentrirali tamo. Rezultat takvog rada je da danas u Foči ili Goraždu imamo na stotine i politički i bojno aktivnih članova koji su u najboljoj dobi, od 20 do 35 godina, a koje HSP prije svega naoružava znanjem, ali i oružjem, ne ulazeći u to da li se netko osjeća Muslimanom ili Hrvatom islamske vjeroispovijesti, Bošnjakom, ili svime time pomalo.(...) Mi pravaši nismo ni za feder ni za konfeder, jer na njemačkom jeziku feder znači opruga koja se zategne u Beogradu, pa udara po hrvatskim i ostalim nesrpskim glavama diljem ovih prostora. Mi možemo sa Srbima, ali nećemo pod Srbima. Srpska peta na našim glavama mora biti prošlost ili nas neće biti. Sa Srbima ćemo se dogovarati, ali sa četnicima ćemo se obračunavati bez obzira da li nose kokardu ili petokraku."

O HOS

"HOS je osnovan prije svega da se bori za obranu Hrvatske i kao takav je u sastavu ZNG, što znači da mi nismo nikakva paravojna stranačka formacija. Razlika između nekih drugih hrvatskih ratnika i mojih suboraca i mene je u tome što se mi borimo za Hrvatsku u njenim povijesnim i etničkim okvirima, dakle za Hrvatsku od Sutle do Drine.(...) Za sada imamo lakše pješadijsko naoružanje, dakle, strojnice, snajpere, 'zolje', ambruste tj. protuavionsko i protuoklopno naoružanje, itd. Mi smo se počeli naoružavati kada su mogućnosti za nabavu oružja bile znatno smanjene u odnosu na prije nekoliko mjeseci, jer je oružje puno skuplje, uveden je embargo, bilo je nekoliko afera, ali unatoč svemu tome, mi smo uz pomoć naših ljudi iz inozemstva uspjeli nabaviti dio potrebnog naoružanja."

O USTAŠAMA I "ZA DOM SPREMNI"

"Kod vojničkih pozdrava koristimo pozdrav 'Za dom spremni', a dom, to je kuća, avlija, braća, sestre, djeca i za to moramo biti spremni, i to je po meni jedan od najljepših vojničkih pozdrava u svijetu, ali od svakog dizanja ruku i ostalih fašističkih simbola mi se ograđujemo. Hrvate nazivaju ustašama bez obzira da li smo u civilnom ili vojnom odijelu. Mi smo za njih ustaše, ili fundamentalisti, ili oboje, od trenutka kad smo u majčinoj utrobi začeti. Za njih su ustaše i strani novinari, i Austrijanci, i Nizozemci, i oni njihovi koji su se s njima sukobili na Terazijama, jednostavno, svi oni koji ne misle kao oni. (...) Ako je ustaša nacist - Hrvati nisu ustaše, ako je ustaša fašist - Hrvati nisu ustaše, ali ako je ustaša netko tko je ustao da se bori za slobodu, da brani svoj dom, da brani svaku stopu svoje domovine, onda smo u HSP ustaše svi od glave do pete i od pete do glave, i uvjeravam vas da su svi Hrvati takve ustaše, jer mi naprosto moramo biti ustanici da bi se obranili."

O JUGOSLAVIJI I "OSLOBOĐENJU"

"Svi su bili zločinci koji se nisu borili za komunističku Jugoslaviju, koja će biti pod patronatom Moskve, a kad su pobjegli od Moskve, stvorili su vlastitog Staljina - to je Jozo bravar, vlastitu Mosku - Beograd i vlastite Litve, Estonije, Latvije - to su Hrvatska, Slovenija, Makedonija, Bosna. Mi nismo nastradali od staljinizma, koliko smo nastradali od titoizma, tj. od tzv. oslobođenja. Mi jesmo nastradali u ratu i neka nam se ponove još tri rata, ali ne daj Bože da nam se ponovi još jedno ovakvo oslobođenje. Ne daj Bože da se Jugoslavija i njeno oslobođenje ponovi bilo kada, bilo kome i bilo gdje na ovom svijetu."

O SRPSKOJ MANJINI U HRVATSKOJ

"Oni Srbi koji budu htjeli priznati Hrvatsku kao svoju domovinu, a takvih ima, imat će zaista sva prava, ali oni koji misle da mogu živjeti ovdje i jesti hrvatski kruh, a ponašati se po naređenjima iz Beograda, neka znaju da mostovi na Drini nisu pravljeni samo zato da bi se u hrvatsku Herceg-Bosnu moglo samo ući, već neka imaju u vidu da se preko tih mostova može i izaći, i to o našem trošku, a tada, bude li potrebno, srušit ćemo sve mostove na Drini, zajedno s onim višegradskim, i nikada više na Drini neće biti pravljeni mostovi."

O RADOVANU KARADŽIĆU

"Karadžić je pak jedan loš guslar s Durmitora, Crnogorac koji je došao u Sarajevo i, kad mu je to trebalo, proglasio se Srbinom. Bio je Crnogorac, dok mu je to trebao. On je tek isturena Miloševićeva ruka. Njega je Srbija postavila i, ako joj to bude odgovaralo, ona će ga i skinuti, naravno, ako ga prije toga ne skine netko drugi."

Napomena: Šiljak je bio u pravu. Radovan Karadžić uhićen je u Beogradu 21. srpnja 2008. te izručen Haškom sudu gdje je 24. ožujka 2016. osuđen na jedinstvenu kaznu zatvora u trajanju od 40 godina. "Skinula" ga je Srbija.

O MIRU I BUDUĆNOSTI

"Kad mi budemo imali svoju državu, Evropa može računati na mir, inače će ovdje rat trajati ako treba i 30 godina, do istrebljenja. Mi se nikada predati nećemo. Mira više neće biti dok hrvatski narod ne bude imao svoj mir. Zato se ovo pitanje pod hitno mora riješiti i sa scene moraju otići svi ti zločinci, a na vlast trebaju doći razumni ljudi, koji će Srbiju pomiriti sa susjedima i sa cijelim svijetom."

O HRVATSKIM GRANICAMA

"Ni jedan čestiti starčevićanac, a tu ima i Hrvata i Muslimana, neće se odreći Hrvatske u njenim etničkim i povijesnim granicama. ne moramo to ostvariti u ovom ratu, niti za sto slijedećih godina, ali se povijesnih činjenica nećemo odreći ni za deset tisuća godina.(...) Nebo i kurvinska međunarodna zajednica neće uvijek biti naklonjeni Srbiji. Doći će naših pet minuta! A što se tiče hrvatskoga stijega, u oslobođenoj Foči, a to je na Drini, ako nigdje drugdje, vijorit će se ispred moje kuće, moje barake ili šatora. Ja nemam pravo ni umrijeti dok ne dosanjam svoj san."

O ALIJI IZETBEGOVIĆU

"Sudit će mu vrijeme, premda bih osobno više volio, da mu složno sude Muslimani, Bog i Hrvati. Boga sam namjerno 'stavio' između Muslimana i Hrvata, jer ih povezuje i spaja za razliku od nekih (ne)ljudi koji ih razdvajaju. Sličnoga su soja i oni koji pokušavaju posvađati Dalmatince, Hercegovce, Zagorce, Slavonce..."

O DOBROSLAVU PARAGI

"Paragu već odavno ne kontaktiram. Iz principijelnih razloga do izvanrednog ili redovnog Općeg sabora HSP-a javno se neću izjašnjavati niti o Paragi niti o stvarima vezanima za Stranku ili HOS. Na ovaj način jednostavno želim izbjeći nanošenje štete stvari za koju se borim, premda bih najradije (...), neovisno od politike, Paragu, kao čovjeka, s velikim zadovoljstvom nokautirao nasred Jelačićeva placa!"

O BUDUĆNOSTI

"Do saveza između Muslimana i Hrvata, kako političkog tako i vojnog, prije ili poslije mora doći. Za realizaciju ovoga saveza, kao jednu od predradnji, potrebno je očistiti 'avlije'. Svatko svoje dvorište mora temeljito pomesti, i to brezovom metlom, pa tek onda ukazivati susjedu na eventualne prljavštine. Duboko sam uvjeren da je Izetbegovićevo dvorište prljavije. Zato bi ta tamo strana trebala što prije uzeti metlu u ruke. U protivnome vrlo lako bi se moglo dogoditi da s ovih prostora nestane jedan narod, kako je, u stvari, svojedobno u Skupštini BiH najavljivao krvožedni zločinac s Durmitora Radovan Karadžić. Hrvati bi kao narod, ako ne dođe do toga saveza u svakome slučaju opstali, ali bi hrvatska država i njezina opstojnost u bližoj perspektivi bile ozbiljno dovedene u pitanje."

Intervju za Slobodnu Dalmaciju 31.srpnja.1993.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti